Постоянные читатели

четверг, 31 октября 2013 г.

Рефлексія. Модуль 9



Цей модуль допоміг мені зробити висновки, щодо планування роботи, ролі диференціації.
Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.

Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних.

А саме:

  • Вчитель уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;

  • В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру;

  • Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.

 
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий